victoria concordia crescit

weLcome GOONERS

ARSENAL 4 ALL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, February 5, 2011

4 GET & 4 GIVE


Seminggu tak online so xsempat nk update blog neh, masa game lawan newcastle pun on the way balik shah alam so xleh tengok live game tgk yg delay jer ... sedikit analysis untuk game neh ... check it out !!!!!!





Permulaan yang agak agresif untuk the gunners apabila Theo Walcott, Djourou dan RVP menyumbangkan 4 goal untuk separuh masa yang pertama. Gol jaringan Walcott hadir seawal minit ke 42 apabila bola hantaran Diaby kepada Arshavin dihalang oleh pemain pertahanan newcastle sebelum Walcott menyambar bola tersebut kemudian meneruskan larian ke pintu gol dan menyempurnakan peluang untuk gol yang pertama.

aku lagi laju la , tengok elok camne aku score eh ....
                                            


The gunners meneruskan asakan sekali lagi seawal minit ke 3 apabila Djourou menyempurnakan tandukan hasil dari tendangan percuma yang di lakukan oleh arshavin meletakkan arsenal 2 gol di hadapan .

Yeah !!!!! gol pertama aku season neh ...
                                                         
Tepi skit aku nk score neh



RVP sekali lagi meledakkan 2 gol untuk the gunners hasil hantaran Walcott dari sudut kanan kotak penalti sebelum menambah koleksi gol the gunners melalui hantaran tinggi Bacary Sagna sebelum menanduk masuk bola dan meletakkan the gunners 4 gol tanpa balas untuk separuh masa yg pertama .




Chamakh mesti jeles ngan tandukan ni .. hehehe
                                                                                                                                                                               












Separuh masa kedua boleh dikatakan agak menecewakan berbanding separuh masa pertama apabila Abou Diaby dilayangkan kad merah setelah mengasari Joey Barton dan KevinNolan ..


Kalau aku injured macam mana tadi !!!!!!!!!

                                                         ( Referee) Phil Dowd : Sila keluar dan amik kad ni sekeping                                                  Diaby : Joey Barton tackle aku sampai camtu ko buat rilek je eh ref , siap kau ..... aku just tenyeh kepala skit je pun

Semuanya bagaikan berubah, seolah olah skuad Arsenal bagai hilang tumpuan ditambah pula dengan kecederaan yang dialami oleh Djourou sedikit melemahkan benteng pertahanan the gunners.

Johan Djourou di keluarkan berikutan masalah kecederaan sebelum Squillaci menggantikan posisinya seminit sebelum Diaby di layangkan kad merah. Terjahan keras dari pemain bermasalah seperti Joey Barton sedikit sebanyak menyebabkan Diaby seperti hilang pertimbangan, ini mungkin disebabkan rekod kecederaan yang dialami beliau. Ini ditambah pula dengan keputusan pengadil yang agak tidak munasabah sedikit sebanyak menyebabkan skuad the gunners hilang tumpuan. 
(Joey Barton sepatutnya dapat kad jugak apa da ref)

4 gol penyaman di sumbangkan oleh Joey Barton melalui 2 sepakan penalti , Leon Best menyempurnakan gol ke3 dan volley dari Cheik Tiote.














Apa2 pun para gooners tidak perlu risau memandang title the invisible yang diangan2 Manu berkubur di tangan Wolverhampton walaupun kubu the gunners masih diselubungi sedikit kekecewaan kerana kita masih dipisahkan dengan 4 mata di belakang ..

  ape ape hal pun keep it up the good work gunners !!!!!!

No comments:

Post a Comment