victoria concordia crescit

weLcome GOONERS

ARSENAL 4 ALL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 20, 2011

We are in the race

Game terakhir Arsenal hampir-hampir membuatkan Arsenal meraih 3 mata penuh tapi sayang kecuaian di saat-saat akhir perlawanan memaksa kita berkongsi mata dengan The reds. Walaupun begitu masih terdapat sedikit sinar ekoran dari persembahan baik Kota Bharu united (Newcastle United) semalam turut memaksa Manure sekadar seri tanpa jaringan.

change your policies please mr professor







Sedikit analisis untuk last game hari tu ;


overall game agak ok the gunners mendominasi perlawanan dari separuh masa pertama dan kedua cuma terdapat beberapa kesilapan mudah dilakukan di bahagian midfielder dan pertahanan. Beberapa serangan berbahaya gagal disempurnakan namun setiap gerakan mampu menggoyangkan barisan pertahanan liverpool namun pada pendapat aku kita masih bermain di bawah kemampuan sebenar. Gol pertama hasil sepakan penalti Robin Van Persie menaikkan semangat para pemain dan penyokong namun berlaku sedikit kecuain di saat-saat akhir perlawanan, sebagaimana yang kita pernah lakukan terhadap liverpool sebelum ini. Mungkin bukan rezeki kita bila tendangan percuma oleh liverpool gagal disempurnakan namun 1 foul bodoh yang dilakukan di dalam kotak penalti memaksa kita berpuas hati dengan keputusan seri 1 sama.             
akulahgooner




 credit to Mohd Zahir Mahazir for the pic (http://zahirseorang.blogspot.com/)


Semua gooners harap bersabar mungkin ada hikmah disebalik semua ini, mungkin dari segi logiknya agak sukar untuk kita merampas trofi Liga Perdana Inggeris dengan kedudukan di tangga kedua dan dibezakan dengan 6 mata perlawanan namun sebagai seorang gooners, aku masih berpegang kepada kata-kata "keep the faith" semoga segalanya berjalan lancar hendaknya. Arsenal perlu memenangi kesemua baki perlawanan dan mengharapkan Manure sentiasa kehilangan mata hingga ke akhirnya.



Most of the gooners ramai yang menyalahkan Arsene Wenger kerana polisi pembelian pemain yang dihadkan namun sebagai seorang gooners we need to think positive, mungkin perancangan wenger tidak lagi praktikal untuk digunakan di zaman ini, aku akui memang agak kecewa dengan persembahan pasukan yang berkurun lama menjadi idola aku beraksi teruk semacam je, tapi itu lah gunners sekarang no one can change him, no one can sack him, because every single board of director of Arsenal FC suker sgt bekerja dengan Wenger sebab profit Arsenal sentiasa meningkat, walaupun tak menang title, kita kena terima semua tu, as a gooners we always learn about how to be patient, trust and passion. It always make you proud to say that named even though we not win anything since last 6 years except Emirates Cup. To all gooners bersabar ok, sebagai fan pun kita dah tension so camner rasanya lau jadi player yang dah 6 tahun tak angkat apa-apa pun. No one ask you to be a gooners, you may choose by your own, life must go on.

Terdapat rumors yang mengatakan Skuad kendalian Arsene Wenger ini akan melakukan perlawanan persahabatan ke Asia dan destinasi pilihan adalah Malaysia dan China. Harap semua gooners tidak terlepas event ni.

Akhir kata salam satu meriam buat semua gooners.

We love you Arsenal we do,
We love you Arsenal we do,
We love you Arsenal we do ... ohhhhhhhhhhhh The Arsenal we love you


No comments:

Post a Comment