victoria concordia crescit

weLcome GOONERS

ARSENAL 4 ALL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 2, 2011

KEEPING THAT FAITH

Walaupun aku masih lagi dalam keadaan trauma disebabkan oleh "game" terakhir yang amat memeritkan buat aku namun aku rasa tak senang duduk kalau tak post something before "kick of" jap lagi untuk FA cup.

Masa final Carling Cup Final hari tu AFCSM (Arsenal Football Club Supporters of Malaysia) -official yer- ada buat "gathering" untuk "final" kat KSAS(Kelab Shah Alam Selangor) tu so aku pun joinlah. Harapan aku malam tu cuma 1 je supaya ARSENAL dapat bawak pulang piala tu untuk pertama kalinya dalam tempoh 6 tahun ni. So kat bawah ni ada sedikit gambar gambar yang sempat di snap malam tu.



final carling cup ticket version AFCSM



Pada pendapat aku mlm tu ada 3 benda yang kita sepatutunya boleh
dapat :




  1. Piala pertama untuk tempoh 6 tahun
  2. Sokongan padu semua gooners yang ada mungkin sesetengah tu dah down or maybe dah tukar club pun termasuk menaikkan lagi semangat player untuk saingan saingan yang lain
  3. Buktikan pada semua skuad muda ARSENAL mampu mencapai sesuatu.


Tapi sayang semuanya hanya tinggal harapan sahaja. Semua nampak seperti sebelumnya permainan yang kurang memberansangkan, hilang bola , kawalan bola yang lemah malah ada sesetengah pemain seperti bersikap sambil lewa atau seperti tiada semangat untuk merangkul piala pertama ini. 


member gooners aku yang memang die hard abes

Gol pertama dari Zigic seperti satu butang turbo seperti biasa meukar corak permainan ARSENAL dari perlahan kepada laju kemudian jaringan RVP mengikat Birmingham 1 sama. Namun rentak ARSENAL kembali perlahan. Tidak dinafikan walaupun terdapat beberapa cubaan dan gerakan berbahaya dari NASRI, WILSHERE, ARSHAVIN, RVP namun semuanya bagaikan tidak menjadi. 



Sehinggalah berlaku salah faham di bahagian pertahanan dan penjaga gawang menyebabkan Martin dengan tersenyum menolak masuk bola ke gawang ARSENAL. EVERYTHING WAS CHANGE dan aku sendiri bagaikan ingin menangis .. apa ni???? Aku seolah olah tidak lagi dapat mengenali team yang aku support sejak aku masih kanak kanak lagi , ini ke team yang menewaskan Barca di EMIRATES?

MY OPINION : THE BEST AND SUITABLE FORMATION FOR THE ARSENAL IS 4-4-2


ITS HARD TO BE A GOONERS BUT I WAS BORN TO BE LIKE THAT .

SHOULD I CHANGE MY MIND?

NO.

IM ARSENAL TILL IM DIE NO NEED TO DO THAT

TO ARSENAL AND ARSENE WENGER 
" NO MORE EXCUSE ANYMORE WE NEED SOMETHING THIS YEARS" "JUST GO FORWARD AND DONT LOOK BACK JUST STRIVE FOR EXCELLENT WE HAVE THE QUALITY.... USE IT"

Platform yang paling sesuai untuk bangkit adalah membelasah FC Lorient pagi ni . Alhamdulillah Manure kalah di tgn chelshit pagi semalam hepi giler pagi2 check result. Manure dah drop point Wenger tunggu apa lagi? its the best time to blow up the next fixtures "sunderland" the target is "3 point clear"

No comments:

Post a Comment