victoria concordia crescit

weLcome GOONERS

ARSENAL 4 ALL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 26, 2011

aku adalah gooner



Assalamualaikum ...
Kepada semua gooner2 this is my first post for my first blog, dah lama terniat di hati untuk buat satu blog sebab aku suka komen2 kat forum2 and group2 pasal Arsenal sejak lama lagi sampai la pada satu masa aku komen panjang pasal game wigan ari tu kat group " Arsenal sampai mati" dalam FB and ada sorang mamat suggest aku buat blog. aku rasa dah smpai masa kiranya segala yg terpendam selama ni di luahkan ... 

Sori kalau ayat2 dalam blog ni agak janggal atau pelik sedikit sebab ini adalah blog pertama aku yg buat kerana minat aku pada Arsenal .


Sedikit pasal diriku :::: aku adalah seorang gooner sejak kecik lagi even my parent and my sepupu sepapat aku pun tau bila ckp je pasal bola je mmg xda benda lainlah mesti Arsenal, teringat masa kecik dulu time tu mana la ada astro lagi kat umah nk tgk game pun tgk channel siam je la(ore pantai timur boh) and beli/sewa video tape tu je la selain tu majalah2 bola yg time tu byk sgt poster team2 malaysia dari news2 luar . bila dh masuk sekolah menengah and ipt baru la advance skit. 1st and last jumpa live wenger dan anak buah dia masa arsenal dtg malaysia lama dulu ,time tu  aku aku minat giler dgn bergkamp and seaman tp syg bergkamp xdtg takut tinggi katanya.
cukup dulu pasal diri aku first of all aku predict musim ni adalah musim untuk arsenal menjulang balik piala yg telah kemarau hampir 6 tahun lamanya , melihat pada prestasi player2 muda arsenal yg makin bagus adalah x mustahil untuk kita merangkul treble musim ni (xtmasuk CL la sebab 1st knockout dh jmpa barca kot) dgn prestasi RVP yg kembali macam dulu, Nasri yg sudah menunjukkan balik performance dia masa dgn marseille, kebangkitan keeper2 muda (Fabianski/Szczney), position sayap laju dan playmaker yg baik Fabregas,Wilshere,Walcott,Song dan komunikasi antara player semakin bagus adalah tak mustahil aku mengatakan "this year is the gunners year".

mungkin melihat pada prestasi awal musim sehingga sekarang performance agak tidak menentu tapi field play masih ok cuma luck jarang mengiringi kita, yg jelas beberapa game yg sepatutnya membawa pulang 3 mata tapi hanya mampu berkongsi mata atau gagal terus tapi gunners mula menunjukkan peningkatan dari hari ke hari itu yg penting.

Lupakan adebayor, toure dan hleb yg penting kita perlu menyokong player2 sedia ada kita masih memiliki bendtner yg mula perform, vermaelen yg masih injured tapi djourou mula menunjukkan peningkatan mungkin disebabkan oleh kurang diberi peluang. 
Carling cup sudah sebelah kaki, FA kena perform lagi and Premierleague mesti menang semua baki perlawanan insyaalah ...

cukup dulu setakat ni hope otai2 bloggers dan otai2 gooners yg baca ni bleh bg tunjuk ajar lagi sekian ... TQ







2 comments: